Still alive and still in serious pain

I didn’t get any help from the hospital in Sweden.
I am still in pain. Sometomes unbearable.
I can’t do more than I’ve already did. The doctors don’t help me, saying that the styloids are a little longer than common (I can touch one of them in my tonsill :(…and they
still deny that I have a problem…
They also found that I have a vascular loop of my internal carotide arthery in my neck, and an epidermoid in my brain. Still I do not get any help.
Sad greatings from Sweden, ringblomman
P.s. if any swedish ENT/doc read this, please tell me what to do…

Please add me. I am from Stockholm. Can share info with you.

I'm sorry you are still in pain, ringblomman. I hope you find someone who can help.

Jag opererades för fyra dagar sen på Karolinska i Solna av Bertil Lundberg, öron, näsa, hals. Får nästan en känsla av att han är den enda i Sverige som känner till Eagles syndrom. Försök att få en remiss till honom. En mycket sympatisk läkare. Han tog bort 45 mm, av 68 mm, som jag fick med mig hem i en burk.

Hi there, I know this thread is a few years old, but are there any updates on ringblomman? I have very similar symptoms. I hope everything is okay.

Hej. Jag heter Ewa, 35 år Bor i Linköping. Jag känner precis som du ringblomman dina symptom låter ungefär som mina
Jag har träffat en läkare från karolinska för ca 1 år sedan dr Lidegren. Och har nu kontakt med dr Jahan abtahi på US Linköping.
Hur har det gått för dig?